۱۳۸۹/۰۱/۲۱

آغاز سخن

درود بر شما
من سید جواد ( کیان ) آذرخش هستم. دارای کارشناسی ارشد در رشته کنترل و مهندسی برق ، البته بیشتر فعالیت و مطالعه من در حوزه علوم انسانی می باشد. من در زمینه روانشناسی ، جامعه شناسی، تاریخ و هنر مطالعه و تحقیق می کنم و آثار تحقیقی نیز جهت انتشار و چاپ آماده کرده ام که به دلیل سیاست های سانسور که وجود دارد شرایط مناسبی برای انتشار آن موجود نمی بینم و در زمان و شرایط مناسب حتما منتشر خواهم ساخت. از جمله این آثار تاریخ و زندگی نامه شاهان ایران از پیدایش سرزمین ایران تا پایان دوره پهلوی می باشد که در قالب 50 جلد کتاب 70 صفحه ای زندگی و سرگذشت تمامی شاهان ایرانی را از دوره عیلامی ها تا به انتها بدور از هرگونه قضاوت سیاسی و جانبداری صرفاً روایت کرده ام تا از طریق آن بتوان با تاریخ ایران آشنا شد. تفاوت عمده این مجموعه با آثار همانند موجود در این است که محوریت این کتاب ها در زندگی نامه پادشاهان است و اتفاقات پیرامون در ارتباط با زندگی آنها مورد روایت قرار گرفته است که در بیشتر آثار مشابه ، عکس این مورد صادق است. تفاوت عمده دیگر این است که در این مجموعه هیچ قضاوتی صورت نگرفته است. یعنی نه در آنها نوشته ام که فلان پادشاه خوب بوده است و یا نوشته ام بد بوده است. بر خلاف سایر آثار مشابه من قضاوت را به خواننده محترم واگذار کرده ام و فقط به ذکر اتفاقات و سرگذشت زندگی آنها پرداخته ام . تمام تلاش خود را نموده ام که حقیقت محض را یافته و روایت کنم چرا که تاریخ عموماً دو مساله مهم دارد. یکی اینکه همیشه تاریخ را پادشاه پیروز نوشته است و مسلما به نفع خویش آنرا نگاشته و دوم اینکه مورخان به خاطر منافع خویش تغییراتی را در آن بوجود آورده اند لذا من با مطالعه کلیه منابع موجود سعی کرده ام با قضاوتی عادلانه آنچه را که به حقیقت نزدیک تر است بیان نمایم.
همچنین کتاب هایی هم بصورت آموزشی مورد تالیف قرار داده ام. کتاب های از قبیل آشنایی با روان شناسی ، آشنایی با جامعه شناسی، آشنایی با سبک های هنری، آشنایی با تاریخ و تاریخ نویسی، در هشت سال جنگ در ایران چه گذشت ، آشنایی با فرهنگ ها و اقوام ایرانی، معرفی آثار دیدنی ایران زمین ( در 4 جلد)، آموزش کامپیوتر به زبان ساده، مجموعه کتاب های ... به سرعت حرفه ای شوید.... در زمینه های فتوشاپ، اتوکد، ورد، اکسل ، ویندوز و شبکه و اینترنت و سخت افزار، آشنایی با برق صنعتی، آموزش سیم کشی ساختمان و چند کتاب دیگر که بصورت مجموعه مقالات می باشند. نه پول چاپ و انتشار این کتاب ها را دارم و نه پشتیبان مناسب. امیدوارم روزی بشود آنها را در ویترین کتابفروشی ها دید و صمیمانه امیدوارم که خودم زنده باشم و بتوانم آنها را بخرم. به هر حال این وبلاگ تریبون رسمی من برای بیان نظرات و اندیشه های من است.
خوشحالم که از وب نوشته های من بازدید می کنید این وبلاگ محلی است برای بیان نظرات من در خصوص مسائل پیرامون و اتفاقاتی که رخ می دهد بیشتر موضوعات درباره ایران است اگر چه به فراخور موقعیت ممکن است درباره مسائل دیگر نیز بنویسم. غالب نوشته های این وبلاک مسائل سیاسی اجتماعی و مشکلات مردم مظلوم ایران است نگاهی به رخداد های سیاسی روز، تحلیل شرایط، و همچنین نگاهی دقیق به تاریخ ایران که متاسفانه در طول زمان هر کسی به فراخور منافع خویش آنرا دستخوش تغییرات بسیار کرده است. در این وبلاگ سعی میکنم تاریخ ایران را بدور از هرگونه گرایش سیاسی و قضاوت های مغرضانه و جانبدارانه فقط و فقط روایت کنم و با مطالعه منابع مختلف آنچه به حقیقت نزدیک تر است را روایت کنم و منبع اصلی هم همان کتاب های خودم است. تا خوانندگان عزیز بتوانند در این بمب باران خبری و تحلیل های بسیاری که می شود به منبعی دستیابی داشته باشند که مطالب را در نهایت وسواس مورد بررسی قرار داده و حقیقت را از زیر خروارها ناراستی و دروغ نمایان سازد. من تلاش خواهم کرد در این وبلاگ پشت پرده همه نمایش هایی که در حال اجراست چه سیاسی و چه اجتماعی به شما نشان دهم تا بتوانید به منبعی دسترسی داشته باشید که حقایق را به شما نشان می دهد. مطالب این وبلاگ به موضوعات زیر اختصاص خواهند داشت
1- خبر های مهم سیاسی روز ایران و جهان
2- تحلیل و بررسی اتفاقات مهم روز ایران و جهان
3- بررسی شرایط اجتماعی روز در جامعه ایران و بیان مشکلات مردم
4- ارائه تاریخ ایران از ابتدای پیدایش ایران زمین تا کنون بصورت کاملا مستند و دقیق
5- روایت و نقل قول آثار و نوشته های ارزشمند سایر اندیشمندان و هنرمندان ایرانی و خارجی
6- معرفی هنرمندان ایران زمین و آثار آنها
7- نقد و بررسی آثار هنری ایرانیان
8- مطالبی در زمینه علوم انسانی از قبیل روان شناسی، جامعه شناسی، ، مردم شناسی، تاریخ، فلسفه، ادیان، هنر، و علوم مهندسی شامل کامپیوتر، برق، مهندسی صنایع و علوم مدیریت
******************************************************************************
از صمیم قلب امیدوارم بتوانم محملی فراهم آورم که با خوانش مطالب این وبلاگ به آنچه از حقیقت که علاقمند هستید دست یابید و همچنین اعلام می نمایم کلیه نظرات، اعتقادات، و تفکرات من در قالب این وبلاگ بطور رسمی انتشار می یابد و هر آنچه را که در خارج از این وبلاگ به من نسبت می دهند از درجه اعتبار ساقط است و من مسئولیت قانونی و اخلاقی مطالبی را بر عهده می گیرم که شخصا در این وبلاگ منتشر ساخته ام و خارج از آن در هر وبسایت، مجله، وبلاگ و غیره که مطلبی به من منتسب می گردد و یا از من نقل قول می گردد مورد تایید من نیست مگر اینکه صحت آنرا در این وبلاگ تایید کرده باشم. به بیانی دیگر این وبلاگ تریبون رسمی و شخصی من سید جواد (کیان) آذرخش بوده و اینجانب تفکرات و اندیشه های خود را از طریق این وبلاگ منتشر خواهم نمود. مجددا از اینکه میهمان نوشته های من هستید از شما سپاسگزارم و از شما دعوت می کنم خواننده همیشگی این وبلاگ بوده و آنرا به دوستان خود معرفی کنید. موفق و پیروز و سربلند باشید
پاینده ایران - کامیاب جوان ایرانی
با تقدیم احترام و ادب ، کیان آذرخش

۱ نظر:

  1. در غریبی و فرق و غم دل پیر شدم
    روز فرق را که نهد در شما عمر

    پاسخحذف